לירון דמרי - אחד משלושת מייסדי פורטר, כבר שווים 3 מיליארד דולר

ההתחלה בחצור הגלילית ובמעלה אדומים; ההיכרות מגיל 15; והצמיחה במספר העובדים שכבר צריכים יותר משתי קומות; מייסדי פורטר, מיכאל רייטבלט ולירון דמרי, כבר שווים 3 מיליארד דולר ומסרבים לרכוב על טרנד הספאקים: "שיחות מספאקים זה יותר גרוע מקבר רחל" סופי שולמן 19:08, 24.09.21
לירון דמרי
– הצילום מתוך "כלכליסט טק" https://www.calcalist.co.il/conferences/article/by30uonvy
 
מתוך כתבת "כלכליסט" על לירון דמרי, בן חצור הגלילית, שלמד אצלנו בשנות המרכז הראשונות: בדצמבר 2019 חתמו מיכאל רייטבלט (39) ולירון דמרי (38) בחגיגיות על חוזה לשכירת שתי קומות באחד המגדלים החדשים על דרך בגין בתל אביב. חברת פורטר (Forter) שאותה הקימו יחד ב־2013, היתה צריכה לעבור למגדל רסיטל H-tower המתנשא ל־31 קומות כבר במהלך 2020, אבל הקורונה הקפיאה את הכל.
רק הקיץ, ביולי, חנכה החברה לזיהוי ומניעת הונאות במסחר אלקטרוני את הקומות החדשות המעוצבות להפליא. גם החגיגות, כמקובל בתעשייה, היו יפות ומושקעות, אבל מהולות בבעיה לא פשוטה – שתי הקומות האלה כבר ממש לא מספיקות לאכלס את 200 עובדי החברה בישראל.
בעוד העובדים חוגגים, דמרי את רייטבלט שקועים בחיפוש אחר משרדים חדשים. באופן פרדוקסלי, או שלא במציאות הנדל"ן ההייטקי של ימינו, אף שהמגדל החדש עוד בניילונים והחניון עוד נראה כמו אתר בנייה, כבר לא נותר בו ולו קיוביקל אחד פנוי שפורטר היתה יכולה לתפוס. ג'ייפרוג, שהונפקה ב־2020 ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 4 מיליארד, תפסה חלק מהקומות, וסניק שמגייסת בימים אלה לפי שווי של 8.5 מיליארד דולר – מתפרסת גם היא על פני כמה קומות.
להמשך הכתבה: https://www.calcalist.co.il/calcalistech/article/bjm13cdmy